Beurspresentaties

Val op!

Stel, je staat met je bedrijf op een beurs. Wat wil je dan? Leads genereren. Je bedrijf onder de aandacht brengen van potentiële klanten en leads genereren. Of in elk geval: laten zien dát je er bent en wíe je bent. Beursbezoekers daarentegen worden overspoeld door bedrijven die springen om de aandacht van diezelfde bezoeker. Probeer dan maar eens onderscheidend te zijn.

We weten allemaal dat bewegend beeld veel meer aandacht trekt dan stills. Slim dus om daarvan gebruik te maken wanneer je op een beurs staat. Prezi is een perfecte tool om presentaties te maken die automatisch afspelen. Het publiek loopt langs, ziet dynamische beelden en wordt getriggerd om even te blijven kijken. Dit is hét moment om in te haken en via een (touch)screen naadloos in te springen op het onderwerp waar de bezoeker meer vanaf wil weten. In zo’n Prezi-presentatie kan alle denkbare informatie verwerkt worden, waar je vervolgens juist die onderdelen van toont waar de klant om vraagt.

Categories: